Dostawa

Najczęściej zadawane pytania odnośnie dostawy w sklepie internetowym japanstore.pl

Jaki jest koszt dostawy dla przesyłki Air Mail?

Dostawa w naszym sklepie dla przesyłki Air Mail (lotnicza, monitorowana, ubezpieczona) zaczyna się od 36.50PLN/8.40EUR/9.49USD dla wagi przesyłki do 100g. Dla Ameryki Północnej zaczyna się od 47.50PLN/10.93EUR/12.35USD dla wagi przesyłki do 100g. Zawsze aktualny koszt dostawy sprawdzisz dodając produkt do kosza jak i w procesie zakupowym.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

2

Jaki jest koszt dostawy dla przesyłki kurierem EMS?

Dostawa w naszym sklepie dla przesyłki kurierem EMS (lotnicza, monitorowana, ubezpieczona) zaczyna się od 139.00PLN/31.97EUR/36.14USD dla wagi przesyłki do 500g, dla Ameryki Północnej zaczyna się od 174.00PLN/40.02EUR/45.24USD. Zawsze aktualny koszt dostawy sprawdzisz dodając produkt do kosza jak i w procesie zakupowym.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

2

Jaki jest koszt dostawy dla przesyłki Economy?

Dostawa w naszym sklepie dla przesyłki Economy (lotnicza, bez monitorowana, bez ubezpieczenia) zaczyna się od 26.00PLN/5.98EUR/6.76USD dla wagi przesyłki do 100g. Dla Ameryki Północnej zaczyna się od 39.00PLN/8.97EUR/10.14USD dla wagi przesyłki do 100g. Zawsze aktualny koszt dostawy sprawdzisz dodając produkt do kosza jak i w procesie zakupowym.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Do jakich krajów wysyłamy zamówienia?

Wysyłamy na cały świat. Jeśli chcesz zamówić np. do Wielkiej Brytanii, wybierz taki kraj w zamówieniu, zobaczysz opcję międzynarodowej dostawy.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, znajdziesz w niej link dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Skąd wysyłane są produkty?

Wszystkie nasze produkty wysyłamy wyłącznie z miejscowości Kumamoto położonej w Japonii.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Jakie są terminy dostawy?

Formę dostawy możesz wybrać na etapie składania zamówienia. Obecnie w Japanstore oferujemy dostawę za pomocą: listów zwykłych Economy Poczty Japońskiej, listów poleconych AIRMAIL Poczty Japońskiej, przesyłek kurierskich EMS Poczty Japońskiej oraz przesyłek morskich Sea Poczty Japońskiej.

- przesyłki AIRMAIL /Japan Post/ posiadają numer do śledzenia paczki, są ubezpieczone i docierają w ciągu 10-14* dni roboczych.

- przesyłki EMS /Japan Post/ posiadają numer do śledzenia paczki, są ubezpieczone i docierają w ciągu 7-10* dni roboczych.

- przesyłki Economy /Japan Post/ docierają w ciągu 21-40* dni roboczych. Przesyłki Economy nie posiadają numeru do śledzenia paczki i nie są ubezpieczone.

- przesyłki morskie - Sea Shipment /Japan Post/ posiadają numer do śledzenia paczki, są ubezpieczone i docierają w ciągu 2-3* miesięcy.

UWAGA: *Prosimy uwzględnić, że podany czas dostawy zamówienia jest określony szacunkowo, gdyż wiele czynników może mieć wpływ na jego skrócenie lub wydłużenie. Może on ulec wydłużeniu w przypadku kontroli celnej, okresie świątecznym lub innych przyczyn (siły wyższe) niezależnych od nas.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Możesz śledzić swoje zamówienie na Japanstore, w zakładce "Historia zamówień". Wejdź w "Szczegóły" i odszukaj link lub numer przesyłki.

Kliknij na ten numer, aby śledzić transport zamówienia od jego wysyłki przez Japanstore.

Po kliknięciu zostaniesz przekierowany na stronę Poczty Japońskiej - Japan Post.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Czy zostaną mi zwrócone pieniądze gdy moja przesyłka zaginie?

Zwracamy pełna kwotę tylko w przypadku wybrania przesyłki opcją: Air Mail, EMS bądź Sea. Niestety nie zwrócimy Tobie pieniędzy w przypadku zaginięcia przesyłki wysłanej opcją Economy.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Nie było mnie podczas dostarczania zamówienia przez listonosza lub kuriera. Gdzie jest moje zamówienie?

W przypadku nieobecności, możesz znaleźć wszystkie informacje o swojej paczce:

- po zapoznaniu się z listem przewozowym,

- logując się na konto Japanstore.pl,

- wchodząc na stronę internetową przewoźnika poczty krajowej.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Japanstore: https://japanstore.pl/contact-us, gdzie nasi agenci obsługi klienta są do Twojej dyspozycji.

UWAGA! Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana w ciągu 14 dni od przewoźnika, Twoje zamówienie powróci do Japonii.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Moje produkty są uszkodzone. Co mam zrobić?

Wystarczy, że wyślesz nam na e-mail protokół szkody/rozbieżności, który został spisany podczas odbioru przesyłki od przewoźnika.

Nie posiadasz takiego dokumentu? Nic nie szkodzi! Skontaktuj się z przewoźnikiem w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki, sporządź protokół i wyślij do nas: https://japanstore.pl/contact-us

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0