Dostawa

Najczęściej zadawane pytania odnośnie dostawy w sklepie internetowym japanstore.pl

Jaki jest koszt dostawy dla przesyłki Air Mail?

Dostawa w naszym sklepie dla przesyłki Air Mail (lotnicza, monitorowana, ubezpieczona) zaczyna się od 39,00PLN/8,97EUR/10.14USD dla wagi przesyłki do 100g. Dla Ameryki Północnej zaczyna się od 57,00PLN/13,11EUR/14,82USD dla wagi przesyłki do 100g. Zawsze aktualny koszt dostawy sprawdzisz dodając produkt do kosza jak i w procesie zakupowym.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Jaki jest koszt dostawy dla przesyłki kurierem EMS?

Dostawa w naszym sklepie dla przesyłki kurierem EMS (lotnicza, monitorowana, ubezpieczona) zaczyna się od 108,00PLN/24,84EUR/28,08USD dla wagi przesyłki do 500g. Zawsze aktualny koszt dostawy sprawdzisz dodając produkt do kosza jak i w procesie zakupowym.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Jaki jest koszt dostawy dla przesyłki Economy?

Dostawa w naszym sklepie dla przesyłki Economy (lotnicza, bez monitorowana, bez ubezpieczenia) zaczyna się od 22,00PLN/5,06EUR/5,72USD dla wagi przesyłki do 100g. Dla Ameryki Północnej zaczyna się od 39,00PLN/8,97EUR/10,14USD dla wagi przesyłki do 100g. Zawsze aktualny koszt dostawy sprawdzisz dodając produkt do kosza jak i w procesie zakupowym.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Do jakich krajów wysyłamy zamówienia?

Wysyłamy na cały świat. Jeśli chcesz zamówić np. do Wielkiej Brytanii, wybierz taki kraj w zamówieniu, zobaczysz opcję międzynarodowej dostawy.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

W momencie wysłania zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z naszego sklepu, znajdziesz w niej link dzięki któremu możesz sprawdzić gdzie znajduje się Twoja przesyłka.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Skąd wysyłane są produkty?

Wszystkie nasze produkty wysyłamy wyłącznie z miejscowości Kumamoto położonej w Japonii.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Jakie są terminy dostawy?

Formę dostawy możesz wybrać na etapie składania zamówienia. Obecnie w Japanstore oferujemy dostawę za pomocą: listów zwykłych Economy Poczty Japońskiej, listów poleconych AIRMAIL Poczty Japońskiej, przesyłek kurierskich EMS Poczty Japońskiej oraz przesyłek morskich Sea Poczty Japońskiej.

- przesyłki AIRMAIL /Japan Post/ posiadają numer do śledzenia paczki, są ubezpieczone i docierają w ciągu 10-14* dni roboczych.

- przesyłki EMS /Japan Post/ posiadają numer do śledzenia paczki, są ubezpieczone i docierają w ciągu 7-10* dni roboczych.

- przesyłki Economy /Japan Post/ docierają w ciągu 21-40* dni roboczych. Przesyłki Economy nie posiadają numeru do śledzenia paczki i nie są ubezpieczone.

- przesyłki morskie - Sea Shipment /Japan Post/ posiadają numer do śledzenia paczki, są ubezpieczone i docierają w ciągu 2-3* miesięcy.

UWAGA: *Prosimy uwzględnić, że podany czas dostawy zamówienia jest określony szacunkowo, gdyż wiele czynników może mieć wpływ na jego skrócenie lub wydłużenie. Może on ulec wydłużeniu w przypadku kontroli celnej, okresie świątecznym lub innych przyczyn (siły wyższe) niezależnych od nas.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Możesz śledzić swoje zamówienie na Japanstore, w zakładce "Historia zamówień". Wejdź w "Szczegóły" i odszukaj link lub numer przesyłki.

Kliknij na ten numer, aby śledzić transport zamówienia od jego wysyłki przez Japanstore.

Po kliknięciu zostaniesz przekierowany na stronę Poczty Japońskiej - Japan Post.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Czy zostaną mi zwrócone pieniądze gdy moja przesyłka zaginie?

Zwracamy pełna kwotę tylko w przypadku wybrania przesyłki opcją: Air Mail, EMS bądź Sea. Niestety nie zwrócimy Tobie pieniędzy w przypadku zaginięcia przesyłki wysłanej opcją Economy.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Nie było mnie podczas dostarczania zamówienia przez listonosza lub kuriera. Gdzie jest moje zamówienie?

W przypadku nieobecności, możesz znaleźć wszystkie informacje o swojej paczce:

- po zapoznaniu się z listem przewozowym,

- logując się na konto Japanstore.pl,

- wchodząc na stronę internetową przewoźnika poczty krajowej.

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Japanstore: https://japanstore.pl/contact-us, gdzie nasi agenci obsługi klienta są do Twojej dyspozycji.

UWAGA! Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana w ciągu 14 dni od przewoźnika, Twoje zamówienie powróci do Japonii.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Moje produkty są uszkodzone. Co mam zrobić?

Wystarczy, że wyślesz nam na e-mail protokół szkody/rozbieżności, który został spisany podczas odbioru przesyłki od przewoźnika.

Nie posiadasz takiego dokumentu? Nic nie szkodzi! Skontaktuj się z przewoźnikiem w ciągu 7 dni od daty doręczenia przesyłki, sporządź protokół i wyślij do nas: https://japanstore.pl/contact-us

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

W związku z RODO potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Poniżej znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Klikając lub nawigując na tej platformie wyrażam zgodę na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez Japanstore LLC, 108 WEST 13TH ST, Wilmington, New Castle, DE 19801, USA (dalej Japanstore LLC) i zaufanych partnerów. Administratorem danych jest: Japanstore LLC, 108 WEST 13TH ST, Wilmington, New Castle, DE 19801, USA Cele przetwarzania danych: marketing, w tym profilowanie i cele analityczne; świadczenie usług drogą elektroniczną; dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań; wykrywanie botów i nadużyć w usługach; pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne); Podstawy prawne przetwarzania danych: marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – będą wymagały Twojej odrębnej zgody; świadczenie usług - niezbędność danych do świadczenia usługi; pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych; Odbiorcy danych: odbiorcą danych jest Administrator. Prawa osoby, której dane dotyczą: prawo żądania sprostowania, prawo usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Pełne informacje: dostępne są w „Polityce Prywatności”

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć