Realizacja zamówienia

Najczęściej zadawane pytania odnośnie realizacji zamówienia w sklepie internetowym japanstore.pl

Czy muszę mieć konto aby zrealizować zamówienie w Waszym sklepie?

W naszym sklepie złożysz zamówienie również bez zakładania konta - jako gość.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Jak mogę złożyć zamówienie?

Nie martw się, to bardzo proste! Aby szybko złożyć zamówienie, postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.

  1. Jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie, to załóż konto Japanstore. Jeśli masz już konto, to zaloguj się na nie używając swojego emaila oraz hasła.
  2. Dodaj wybrane produkty  do koszyka.
  3. Po wybraniu produktów, możesz je zobaczyć w koszyku. Możesz w nim zmienić ilość swoich produktów lub usunąć je w razie potrzeby.
  4. Jeśli posiadasz kod promocyjny, możesz wpisać go w pole "KUPONY". Nie zapomnij nacisnąć "OK". Zniżka zostanie automatycznie odjęta od całej kwoty zamówienia.
  5. Wybierz metodę dostawy.
  6. UWAGA: Pamiętaj, aby sprawdzić adres dostawy zanim zatwierdzisz zamówienie.
  7. Sfinalizuj swoje zamówienie wybierając metodę płatności PayPal. Twoje zamówienie jest zaakceptowane. Otrzymasz potwierdzenie zamówienia mailem.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

29

Gdzie mogę wpisać swój kod promocyjny?

Po wybraniu produktów możesz wygodnie korzystać z ofert promocyjnych!

  1. Idź do swojego koszyka z zakupami.
  2. Wpisz swój kod promocyjny w pole "KUPONY".
  3. Kliknij na "OK".

UWAGA: Jeśli wprowadzony kod promocyjny nie ma zastosowania, sprawdź, czy Twój kod posiada odpowiednią datę ważności, oraz czy został wprowadzony poprawnie.

Jeżeli nie widzisz pola "KUPONY" wyczyść swoją przeglądarkę internetową z plików "cookies".

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Jak mogę wybrać metodę dostawy?

Na etapie składania zamówienia otrzymasz możliwość wyboru formy dostawy. Obecnie oferowane metody dostawy to: Economy Mail (list ekonomiczny - poczta japońska), Air Mail (list polecony - poczta japońska), EMS (przesyłka kurierska - poczta japońska) oraz SEA Shipping (paczka morska - poczta japońska)

UWAGA: Pamiętaj o sprawdzeniu adresu dostawy zanim zatwierdzisz.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

32

Jak mogę dodać opakowanie prezentowe do zamówienia?

Wystarczy napisać do nas wiadomość na biuro@japanstore.pl.

UWAGA:
- Produkty z jednego zamówienia nie mogą być zapakowane oddzielnie.

- Opakowanie prezentowe nie jest przewidziane dla produktów ponadgabarytowych (nieodpowiadających żadnemu z dostępnych formatów opakowań).

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

35

Czy moje zamówienie zostało potwierdzone?

Po zarejestrowaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego poprawności w ciągu kilku minut. Możesz również znaleźć historię swoich zakupów na swoim koncie Japanstore, w sekcji "Szczegóły i historia zamówień".

UWAGA: jeżeli nie otrzymasz od nas wiadomości, w pierwszej kolejności sprawdź czy prawidłowo został wpisany adres e-mail podczas zamówienie. Następnie sprawdź zakładkę SPAM lub zakładkę OFERTY na swojej poczcie email.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Ile będzie trwała wysyłka zamówienia?

Wysyłka następuje w ciągu 2-4 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na koncie PayPal. Niekiedy czas może wydłużyć się ze względu na duża ilość zamówień, oczekiwanie na produkt od producenta, bądź święta.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Moje zamówienie zostało potwierdzone. Czy mogę zmienić adres dostawy?

W celu zapewnienia najkrótszego, możliwego czasu nadania Twojej przesyłki, niemożliwa jest zmiana adresu dostawy po tym, gdy jest już przygotowana w naszym magazynie.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Chcę zmienić/anulować zamówienie. Jak mam to zrobić?

W celu zapewnienia najkrótszego, możliwego czasu dostawy, niemożliwe jest anulowanie lub zmienienie zamówienia w przypadku, gdy zostało już potwierdzone.

Bez obaw! Masz 14-dniowy okres na odstąpienie od umowy po otrzymaniu przesyłki, możesz zwrócić całość lub część zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji napisz do nas.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Moje zamówienie zostało anulowane ze względu na brak dostępności produktów. Czemu?

Przykro nam z powodu braku zapasów! Pomiędzy rejestracją zamówienia a aktualizacją naszych zapasów może wystąpić niewielkie opóźnienie. Możesz być pewien, że Twoje pieniądze wrócą na konto!

W przypadku anulowania zamówienia, zawsze możesz sprawdzić dostępność innego produktu. Aby dowiedzieć się więcej, napisz do nas.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Dlaczego nie pokazujemy naszego numeru telefonu?

Naszym celem jest dostarczyć jak najlepszą obsługę klienta w konkurencyjnej cenie, dlatego zrezygnowaliśmy z drogich call center. Dzięki temu możemy obsłużyć Twoje zgłoszenie błyskawicznie.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Otrzymałam/-łem niekompletne zamówienie. Co mam zrobić?

Jeśli zauważysz, że Twoje zamówienie jest niekompletne lub zniszczone, możesz skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Japanstore: https://japanstore.pl/contact-us, gdzie nasz agent pomoże Ci rozwiązać ten problem.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Moje zamówienie do mnie nie dotarło. Co mam zrobić?

Nie otrzymałeś żadnej informacji o swoim zamówieniu?

Możesz śledzić swoje zamówienie w zakładce "Moje konto", pod nagłówkiem "Szczegóły i historia zamówień".

Jeżeli zamówienie zaginęło skontaktuj się z nami w celu rozpoczęcia przez nas procedury reklamacyjnej.

Uwaga! Reklamacja nie przysługuje jeżeli została wybrana przesyłka "Economy" bez ubezpieczenia i bez numeru śledzenia.

Jeśli potrzebujesz więcej informacji, możesz skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta: https://japanstore.pl/contact-us

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1


Cookies

Informacje o plikach cookie

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie ciasteczkami

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.