Zwrot / wymiana produktów

Najczęściej zadawane pytania odnośnie zwrotu i wymiany produktów w sklepie internetowym japanstore.pl

Jak mogę zwrócić produkt?

Nie jesteś zadowolony z zakupu? Możesz łatwo wymienić lub zwrócić swój produkt w Japanstore, przez 14 dni od daty otrzymania zamówienia.

UWAGA:

- Zwracany produkt musi być nienaruszony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z akcesoriami i instrukcjami.

- Produkt można zwrócić, postępując zgodnie z instrukcjami podanymi poniżej.

- Zamówienia mogą być zwracane wyłącznie za pośrednictwem poczty.

Instrukcja zwrotów:

1. Przygotuj produkt do zwrotu (pełnowartościowy, nadający się do ponownej sprzedaży): upewnij się, że został odpowiednio zapakowany, tak aby był zabezpieczony podczas wysyłki, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz z dołączonymi do niego prezentami oraz próbkami.

2. Wypełnij i wydrukuj przykładowy formularz zwrotu jak poniżej (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy, wypełniasz dane w polach kwadratowych) i wsuń go wraz z produktem.

Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numer faktury lub zamówienia [numer].

Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .

Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]

Adres: [adres kupującego]

Data: [data odstąpienia od umowy]

Podpis: [podpis]

3. Odeślij zwrot przesyłkę na adres:

Yoshida Kazutoshi

Uekimachi Tarumizu 501-15

Kumamoto-Shi Kita-Ku 861-0133, JAPAN

4. Po otrzymaniu przesyłki przez Japanstore: produkt jest sprawdzany i jeśli spełnia warunki zwrotu, dokonamy zwrotu zgodnie z oryginalną metodą płatności.

Szczegółowe informacje o sposobie i terminie odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość znajdziesz w ‘Regulaminie Platformy Internetowej japanstore.pl’ (punkt VI Odstąpienie od umowy). Zobacz: https://japanstore.pl/content/terms-and-conditions-of-use

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

1

Zwróciłam produkt i nadal nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Czy to normalne?

Bez obaw! Zwrócimy Ci pieniądze po otrzymaniu Twojego zamówienia w naszym magazynie.

UWAGA: Czas dostawy może być nieco dłuższy w okresie świątecznym.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0

Jakie są terminy oraz metody zwrotu pieniędzy?

Po otrzymaniu produktów, zwrot zostanie wydany w ciągu 14 dni roboczych.

Zwrot zamówienia opłaconego kartą kredytową.

Kwota zamówienia zapłacona kartą kredytową zostanie ponownie zaksięgowana na Twoim koncie bankowym.

Zwrot zamówienia opłaconego za pomocą konta PayPal.

Kwota zamówienia zapłacona za pośrednictwem konta PayPal zostanie ponownie zaksięgowana na Twoim koncie PayPal.

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

0


Cookies

Informacje o plikach cookie

Ta witryna korzysta z własnych plików cookie, aby zapewnić Ci najwyższy poziom doświadczenia na naszej stronie . Wykorzystujemy również pliki cookie stron trzecich w celu ulepszenia naszych usług, analizy a nastepnie wyświetlania reklam związanych z Twoimi preferencjami na podstawie analizy Twoich zachowań podczas nawigacji.

Zarządzanie ciasteczkami

O Cookies

Pliki cookie to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym przez strony internetowe, które odwiedzasz. Służą do różnych celów, takich jak zapamiętywanie informacji o logowaniu użytkownika, śledzenie zachowania użytkownika w celach reklamowych i personalizacji doświadczenia przeglądania użytkownika. Istnieją dwa rodzaje plików cookie: sesyjne i trwałe. Te pierwsze są usuwane po zakończeniu sesji przeglądarki, podczas gdy te drugie pozostają na urządzeniu przez określony czas lub do momentu ich ręcznego usunięcia.